Повернення, обмін товару
- Повернення товару можливе протягом 14 днів з моменту покупки
- Повернення відбувається шляхом збереження споживчого вигляду та властивостей товару
- Товар перевіряється на відсутність слідів експлуатації, наявності оригінальної, непошкодженої упаковки, комплектації товару.
Повернення товарів з індивідуальним дизайном можливе лише при наявності виробничого браку
Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся, що:
- товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, не піддавався змінам і т. п .;
- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
- збережені всі ярлики і заводське маркування.
Ми повернемо кошти за Ваше замовлення після отримання товару та перевірки його цілісності та цілісності упаковки. При повернені коштів покупцеві вираховуються витрати пов’язанні з доставкою перевізниками поштових послуг при поверненні товару продавцю.
У яких випадках може бути відмовлено в обміні/поверненні товару?
Відмова в обміні/поверненні товару може бути з наступних причин:
- порушена цілісність фірмової упаковки і т.п .;
- є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб.
Гарантія на товар
На товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі браку, дефектів. Гарантія надається на термін 2-х тижнів і вступає в силу через два дні після передачі замовлення в кур'єрську службу Нова Поша або Укрпошта. Будь ласка, перевіряйте товар на комплектацію та відсутність дефектів при його отриманні.
Вся продукція друкується під кожне замовлення окремо. Оскільки ми лише друкуємо на заготовках продукції, а не є виробниками самих заготовок, які поставляються з Китаю, можливі на продукції (заготовках) деякі незначні нерівності або піщинки, маленькі цяточки на посуді (чашки, пазли, бокали, термоси, тарілки та іншій подібній сувенірній продукції), що являються незначними і не вважається браком, оскільки така специфіка виробництва такої продукції. Браком вважаються, сколи, явні пошкодження або відсутність деталей без яких неможлива подальша експлуатація продукції.
Для того, щоб здійснити обмін/ повернення, Ви маєте отримати посилку на Новій Пошті або Укрпошті, у разі відмови від посилки на Новій Пошті або Укрпошті, магазин не несе відповідальності за посилку.